Ścieżki aktywacji to świetny sposób na kontrolowanie widoczności obiektów GameObjects w scenie, a także na włączanie istniejących wcześniej animacji. Ścieżki te są używane do stworzenia takiego samego efektu jak w przypadku obiektów animowanych, a także chronią je przed przypadkową edycją. Poniżej opisano kroki, jakie należy wykonać, aby utworzyć Ścieżkę aktywacji. Proces jest prosty. Po utworzeniu sześcianu przeciągnij go na oś czasu. Z menu wybierz polecenie “Dodaj ścieżkę aktywacji”.
Aby utworzyć animowaną ścieżkę aktywacji, możesz użyć suwaka sterującego lub ścieżki suwaka. Suwak kontrolny umożliwia użytkownikowi regulowanie wartości obiektu w określonym zakresie. Ścieżka jest zazwyczaj klikalna, aby umożliwić użytkownikowi ustawienie wartości. Ścieżka suwaka może być również klikalna. Dzięki temu użytkownik może określić wartość bez konieczności stukania lub przeciągania. Po utworzeniu ścieżki użytkownik może dostosować elementy sterujące w scenie.
Aby utworzyć animowaną ścieżkę aktywacji, należy określić, czy przepływ aktywacji produktu jest bezproblemowy. Potrzebujesz produktu, który rozwiązuje problem, eliminuje zbędne kroki i oferuje spersonalizowane doświadczenie. Animowane Ścieżki Aktywacji pomogą Ci określić, jak dobrze Twój produkt angażuje klientów. Do tego celu przydatny jest storyboard. Nie martw się jednak, jeśli nie masz czasu lub doświadczenia, aby narysować arcydzieło. Poświęć kilka minut na stworzenie prostego storyboardu.
Podczas procesu wdrażania produktu, Twoi aktywni użytkownicy muszą być zaangażowani. Skuteczna wycieczka po produkcie zachęci użytkownika do interakcji z produktem i czerpania z niego wartości. Przedstawiając te informacje i wykorzystując narzędzie wizualne, będziesz na dobrej drodze do osiągnięcia wysokiego wskaźnika aktywacji. Przy odrobinie wyobraźni możesz stworzyć interaktywną Ścieżkę Aktywacji, która będzie pasować do Twojej strategii wdrażania. Kiedy skończysz, możesz wykorzystać zdobyte informacje, aby nadać kierunek swojej strategii.
Ścieżki aktywacji mogą być bardzo cenne dla firmy lub osoby prywatnej. Pomagają zidentyfikować kolejne kroki użytkownika. Mogą również zidentyfikować punkty w przepływie aktywacji, w których proces zostaje przerwany. Na przykład, jeśli użytkownik porzuca proces rejestracji, może to wskazywać na nieatrakcyjne doświadczenie z produktem dla tego użytkownika. Ścieżki aktywacji stanowią integralną część strategii marketingowej i pomagają zrozumieć, dlaczego ludzie angażują się w Twój produkt.
Korzystając z automatyzacji wysyłania emaili, możesz wysyłać je w oparciu o określone zachowania i podróże użytkowników. Możesz również stworzyć automatyzację e-maili w oparciu o konkretne persony. Dzięki takiemu podejściu sprawiasz, że doświadczenia użytkowników stają się bardziej spersonalizowane, a Ty możesz to wykorzystać do zwiększenia wskaźników aktywacji. Zdziwisz się, jak wiele możesz się nauczyć, obserwując i słuchając interakcji użytkowników z Twoim produktem. Gdy zobaczysz, co frustruje użytkowników i czego oczekują, będziesz mógł szybko to naprawić.
Podobne tematy