Jak stworzyć stronę docelową

Istnieje wiele sposobów na zaprojektowanie strony docelowej, ale pierwszym krokiem w tworzeniu strony docelowej jest określenie, jaki jest jej cel. Pozwoli Ci to upewnić się, że strona jest przejrzysta i przekaże korzyści, które odwiedzający otrzymają, jeśli podejmą działanie. Zazwyczaj będzie to oznaczało wyszczególnienie korzyści lub powodów, dla których odwiedzający powinni się zapisać. Kolejnym krokiem w określaniu celu strony docelowej jest napisanie nagłówka, który będzie zawierał cel strony i pożądane działanie, które odwiedzający powinien podjąć.

Celem strony docelowej jest generowanie leadów i przekształcanie odwiedzających w klientów. Poświęć jej tyle samo uwagi, co procesowi biznesowemu lub sprzedażowemu. Jeśli Twoja strona docelowa nie konwertuje odwiedzających na klientów, prawdopodobnie nie będzie generować dużej wartości dla Twojej firmy. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci usprawnić stronę docelową. Aby zwiększyć liczbę konwersji, warto zastanowić się nad reklamą, która porusza problemy Twoich odbiorców. Przyciągający uwagę nagłówek pomoże odwiedzającemu zdecydować, czy chce pozostać na Twojej stronie i wypełnić formularz.

Przed napisaniem tekstu pamiętaj o wykorzystaniu obrazów i filmów wideo, aby wesprzeć kopię strony docelowej. Ponieważ większość odwiedzających nie przeczyta całej strony docelowej, obrazy pomogą opowiedzieć Twoją historię w sposób wizualny. Spróbuj skorzystać z darmowych szablonów landing page w serwisie takim jak Unbounce. Posiadają one ponad 100 szablonów o wysokiej konwersji oraz kreator typu “przeciągnij i upuść”. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób zaprojektujesz stronę docelową. Jeśli nie jesteś pewien, co napisać, sprawdź darmowy trial Unbounce!

Przed podjęciem decyzji, co napisać na swojej stronie docelowej, zastanów się nad swoją grupą odbiorców. Wielu właścicieli małych firm wkłada wiele pracy w marketing, częste publikowanie postów na portalach społecznościowych i budowanie listy e-mailowej. Jednak największym wyzwaniem, przed jakim stają, jest pozyskiwanie nowych klientów. Strony docelowe mogą przejąć znaczną część tego ciężaru i pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze. Jeśli Twoja publiczność jest zainteresowana konkretnym produktem lub usługą, być może nadszedł czas, aby stworzyć stronę docelową.

Twój nagłówek powinien zawierać główne słowo kluczowe. Powinien być łatwy do odczytania, bez zbyt wielu elementów rozpraszających uwagę. Powinien być jedyną rzeczą, która przyciąga odwiedzającego do kliknięcia. Posiadanie wielu CTA na stronie docelowej może zdezorientować odbiorców i sprawić, że stracą zainteresowanie. Unikaj umieszczania nagłówków, stopek i innych wezwań do działania na swojej stronie docelowej. Nagłówki powinny być jak najbardziej czytelne! Jeśli możesz, umieść przycisk CTA powyżej zagięcia.

Jedną z najlepszych opcji do budowania stron docelowych jest Unbounce. Ta platforma oferuje ponad 80 szablonów, w tym strony startowe produktów, strony subskrypcji biuletynu e-mail, strony pobierania eBooków i szablony stron do nauki online. Możesz wybrać szablon lub zacząć od zera. Szablon York w Unbounce jest idealny dla kampanii PPC generujących lead. Jest on darmowy dla nowych użytkowników. Musisz jednak zarejestrować się, aby zapisać i opublikować swoją stronę docelową.

Podobne tematy

Total
0
Shares